راهیابی "خش خورانه" یزد به جشنواره اتحادیه آسیا و اقیانوسیه

یزد _ ایرنا _ رییس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: برنامه تلویزیونی “خش خورانه“ از تولیدات این سازمان موفق شد به مرحله پایانی جشنواره تولیدات تلویزیونی اتحادیه آسیا و اقیانوسیه راه یابد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد عباس ملازینلی افزود: امسال ۱۶ اثر از تولیدات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به جشنواره تولیدات اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیا _ اقیانوسیه راه یافته  که یکی از آنها برنامه تلوزیونی "خش خورانه" کاری از این سازمان و صدا و سیمای مرکز یزد است که نوروز ۱۴۰۰ از سیمای مرکز یزد، پخش شد.

وی اظهار داشت : پس از اعلام فراخوان و دریافت برنامه های تلویزیونی تمامی شبکه های سراسری تلوزیون جمهوری اسلامی ایران و شبکه های استانی، بیش از ۵۰۰ اثر برای داوری به جشنواره یاد شده  ارسال کردند  که از این تعداد ۱۶ اثر توانست به مرحله نهایی جشنواره اتحادیه آسیا و اقیانوسیه  راه یابد.

وی خاطرنشان کرد:برنامه تلویزیونی خش خورانه که یک برنامه اجتماعی و سرگرمی با موضوع ترویج فرهنگ تغذیه سالم در جامعه است،  توانست در کنار برنامه ها و سریالهای فاخری از شبکه دو سیما، شبکه مستند ، شبکه جام جم و  غیره به این جشنواره معتبر بین المللی راه یابد.

 ایجاد نشاط و سرگرمی از طریق فضای رقابتی سالم و دوستانه، احیای غذاهای اصیل ایرانی و بومی، پرداخت به اهمیت غذاهای ارگانیک و سالم، ایجاد بسترهای آموزشی با ارائه نظرات کارشناسان مجرب و معرفی پیشینه غذاهای بومی استان یزد از اهداف برنامه تلویزیونی خش خورانه اعلام شد. 

اتحادیه رادیو و تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه موسوم به ABU با ۲۷۶ عضو از ۷۶ کشور جهان در چهار قاره پوشش داشته و با بیش از ۳ میلیارد مخاطب در کشورهای مختلف از سراسر جهان،  بزرگترین و گسترده ترین تشکل رادیو و تلویزیونی در جهان به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha