یوسفی: استقلال مهم‌ترین بازی فصل را برد

۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۱
کد خبر: 84406966
یوسفی: استقلال مهم‌ترین بازی فصل را برد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشت و شادی را برای هواداران خود به ارمغان آورد.

به گزارش ایرنا، «محسن یوسفی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: طبیعی بود دو تیم استقلال و پرسپولیس به خاطر حساسیت‌های شهرآورد حذفی با احتیاط بازی کنند و در طول ۱۲۰ دقیقه فرصت‌های اندکی برای گلزنی داشته باشند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: استقلال و پرسپولیس برای رسیدن به فینال انگیزه زیادی داشتند و با برد در دیدارهای گذشته خود شرایط یکسانی برای این بازی داشتند.

یوسفی تصریح کرد: زدن پنالتی در چنین دیدارهای حساسی استرس فراوانی داشته و تمرکز زیادی می‌طلبد و بازیکنان استقلال بهتر از رقیب خود عمل کردند. سید حسین حسینی نیز عملکرد عالی داشت و با مهار ضربه پنالتی نقش مهمی در این پیروزی ایفا کرد.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود و با تاکتیک‌هایی که در نظر گرفت نقاط قوت حریف را به خوبی مهار کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: آمار دوندگی بازیکنان استقلال عالی بود و آنها در طول ۱۲۰ دقیقه پریسینگ را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

تیم فوتبال استقلال روز گذشته(جمعه) با برتری در ضربات پنالتی برابر حریف سنتی خود یعنی پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی، ضمن پیروزی در نود و ششمین شهرآورد پایتخت، راهی مرحله نیمه نهایی این تورنمنت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha