بیمارستان چاه مبارک ندسا به بیماران کرونایی اختصاص یافت

بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیمارستان ۶۴ تخت خوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر چاه مبارک در استان بوشهر به درمان بیماران کرونایی در موج جدید شیوع این ویروس، اختصاص یافت.

 دریادار علیرضا تنگسیری شنبه شب در این خصوص اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با درخواست دکتر جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و دستور فرمانده سپاه پاسداران از امروز بیمارستان خود را در جنوبی ترین نقطه استان بوشهر و همجواری با بندر عسلویه و در شمالی‌ترین نقطه انتهای شمال غربی استان هرمزگان و در همجواری با شهرستان پارسیان، آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی کرده است.

وی ادامه داد: تمام مراکز درمانی اعم از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های نیروی دریایی سپاه در حال حاضر بخش هایی را برای درمان و بهبود سلامت بیماران کرونایی اختصاص داده‌اند و با توجه به حجم، سرعت انتقال و کثرت شیوع این ویروس در موج پنجم و درخواست وزارت بهداشت و درمان، نیروی دریایی سپاه در کنار مردم عزیز بوده و با تمام توان خود همگام با جهادگران سلامت کشور نگذاشته‌اند مردم احساس کمبودی در این عرصه داشته باشند.

وی یادآور شد: نیروی دریایی سپاه در موج پنجم کرونا دلتا یک بیمارستان ۵۰ تختخوابی که قابلیت افزایش بر حسب نیاز تا ۱۰۰ تخت با تمام وسایل و تجهیزات کامل دارد در محوطه بیمارستان شهید محمدی(ره) بندرعباس برپا کرده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: علاوه بر این بخش کرونایی بیمارستان صاحب الزمان(عج) ندسا در بندرعباس هم فعال و درحال خدمت رسانی به بیماران کرونایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha