۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۳
کد خبر: 84407112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فروغی: تیراندازی در المپیک قابل پیش بینی نیست

۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۰۳
کد خبر: 84407112
فروغی: تیراندازی در المپیک قابل پیش بینی نیست

تهران - ایرنا - ملی پوش تیراندازی ایران گفت: المپیک میدان بهترین های ورزش جهان است و یک اتفاق می تواند همه چیز را تغییر دهد.

به گزارش ایرنا،  جواد فروغی در مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی برای حضور در مسابقات المپیک توکیو، افزود: در المپیک چیزی قابل پیش‌بینی نیست و کوچترین اتفاق و امتیاز نتیجه را تغییر می‌دهد و ممکن است حتی نفر اول مسابقات در یک لحظه از گردونه رقابت ها حذف شود. 

وی ادامه داد: تیراندازی رشته ای خاص است و برای موفقیت در آن باید سال ها تلاش و ممارست داشت، برای این که امروز در این جا باشم خیلی کار کردم و از خیلی از خوشی های زندگی هم گذشتم. به لطف خدا تا این جا آمدم و توکلم هم در ادامه مسیر به خدا است. تلاشم را کردم و می روم تا به آنچه استحقاقش را دارم، برسم.

ملی پوش تیراندازی ایران با اشاره به مسابقات جام جهانی هند گفت: در آن مسابقات هند را در خاک خودشان شکست دادیم که یک اتفاق مهم بود، در مسابقات قهرمانی اروپا نیز موفق شدیم امتیازات خوبی را ثبت کنیم و نشان دهیم در مسیر موفقیت گام بر می داریم. 

فروغی در مورد آخرین شرایط آمادگی اش برای حضور در المپیک تاکید کرد: چندی پیش جام جهانی کرواسی را داشتیم که در آنجا موفق شدم مدال طلا را برای کشورم به ارمغان بیاورم. امیدوارم در المپیک شرایط به گونه ای رقم بخورد که مزد زحمت هایی که کشیدیم را بگیرم. در رشته تیراندازی در یک لحظه ممکن است همه چیز تغییر کند و حتی از گردونه رقابت ها هم حذف شویم. کار سختی است اما انگیزه خوبی داریم و برای موفقیت به ژاپن می رویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha