فرماندار:  هندبال فیروزآباد، ظرفیت بالایی در کشور دارد
تجلیل از بازیکنان تیم هندبال فیروزآباد

شیراز-ایرنا- فرماندار فیروزآباد فارس با بیان اینکه هندبال بانوان و آقایان این شهرستان ظرفیت بالایی در کشور دارد، اعلام کرد: این امر بیانگر انجام کارهای زیربنایی در این رشته است که در لیگ برتر کشور سمهیه دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین آرگیو یکشنبه در آیین تجلیل از بازیکنان تیم کربنات سدیم که در لیگ برتر بانوان کشور شرکت دارند، افزود: تیم بانوان فیروزآباد با وجود اینکه نخستین بار بود که در لیگ برتر شرکت می کرد با کوشش بازیکنان جوان و مربیان تیم توانست سهمیه فارس را در لیگ برتر حفظ کند.

وی خطاب به بازیکنان تیم هندبال کربنات سدیم افزود:کسب مقام سوم در لیگ دسته یک و سپس صعود به لیگ برتر و انجام بازی با تیم های بزرگ و باسابقه و حفظ تیم دربالاترین سطح کشور کاربزرگی بود که شما انجام دادید.

 فرماندار فیروزآباد با بیان اینکه رسیدن جوانان ما به درجه بالا در ورزش برگرفته از  توانمندی و قابلیت‌های باشگاه ها در فارس است، گفت:  نگاه ویژه به مربیان و بازیکنان باید در اولویت برنامه های مسئولان استانی و شهرستانی قرار گیرد.

و ی اظهارامیدواری کرد: تیم هندبال بانوان فیروزآباد درلیگ برتر دوره بعد با حمایت بیشتر مالی بتوانند جایگاه بهتری نسبت به دوره گذشته کسب کند.

تیم های شهید شاملی کازرون و کربنات سدیم فیروز آباد ۲ نماینده این استان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور هستند که در پایان این بازی ها تیم شهید شاملی نایب قهرمان کشور شد و تیم کربنات سدیم هم در رده هفتم ایستاد.

همچنین تیم آقایان شهید شاملی کازرون پس از ۵۳ سال قهرمان لیگ برتر کشور شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha