بخشدار مرکزی مهریز: ۵۰ میلیارد ریال صرف طرح‌های عمرانی روستاها شد

یزد- ایرنا- بخشدار مرکزی مهریز گفت: در سه ماهه نخست سال۱۴۰۰ هجری شمسی ۵۰ میلیارد ریال از محل بودجه دهیاری‌ها صرف اجرای طرح‌های عمرانی در روستاهای این شهرستان شد.

مهدی دهقان‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ صرف اجرای هشت طرح عمرانی و ۱۲ پروژه روستایی در دهستان های میانکوه، بهادران، ارنان، تنگچنار و خورمیزات شد.

وی مهمترین طرح‌ها را، اجرای طرح هادی، مرمت بوستان‌ها و پارک‌ها، ساماندهی آرمستان‌ها، روشنایی معابر و خیابان‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و مرمت و بهسازی قبور شهدای منطقه ذکر کرد. 

این مسوول با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای در حوزه عمران و امور فرهنگی، آموزشی و ورزشی در کنار اشتغالزایی و تولید با حمایت از مشاغل خانگی از جمله محور برنامه‌هاست، تداوم امور را با همکاری مسوولان محلی خواستار شد.

دهقان‌زاده به شعار امسال اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد اشتغال مولد و مفید در کنار امور فرهنگی و ورزشی با رفع موانع برای تولید با همکاری دهیاران و مسوولان جزو برنامه‌های مهمی است که برای شکوفایی منطقه پیگیری می‌شود.

وی از تلاش بی‌وقفه تمامی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی مناطق روستایی بخش مرکزی شهرستان که با همراهی مردم برای کمک به توسعه متوازن مناطق و خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، قدردانی کرد .  

سال ۱۳۹۹، ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب ۲۰ طرح و ۱۸۰ پروژه عمرانی و فرهنگی از محل بودجه دهیاری‌ها صرف روستاهای شهرستان مهریز شد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۵ درصد در دهستان های ارنان، خورمیزات، تنگچنار، بهادران و میانکوه در ۱۴۰ روستا زندگی می‌کنند.

مرکز این شهرستان  در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha