۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84408741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رگبارهای تابستانی تا پایان هفته در چهارمحال و بختیاری تداوم دارد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از تداوم بارش‌های رگباری در استان تا پایان هفته خبر داد و گفت: این بارش‌ها از شدت بالایی برخوردار نیست.

معصومه نوروزی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: الگوهای همرفتی حاکی از آن است که برای روز دوشنبه ۲۸ تیر بارش‌ها در جنوب استان از شدت بیشتری برخوردار است اما مناطق شمالی و حتی شهرکرد نیز از این بارش‌ها بی‌نصیب نخواهند ماند.

وی ادامه داد: علاوه‌بر تداوم بارش‌های رگباری، افزایش سرعت باد و خیزش گرد و خاک نیز در بسیاری از نقاط استان قابل پیش‌بینی است.

نوروزی با اشاره به خنک‌تر شدن هوای استان طی روزهای یکشنبه و دوشنبه، تصریح کرد: این در حالی است که دما از روز چهارشنبه به روال سابق خود بازمی‌گردد و نسبت به این ۲ روز اخیر افزایش خواهد داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بارش‌های تابستانی تغییرپذیری زیادی دارد از همین رو هرگونه تغییر در الگوها و روند آب و هوای استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش‌های ناشی از سیستم اخیر در استان منجر به ریزش ۸.۲ میلیمتر بارش در خانمیرزا، ۳.۷ میلیمتر در سورشجان، ۲.۴ میلیمتر در مالخلیفه، ۲.۸ میلیمتر در بروجن، ۱.۴ میلیمتر در کوهرنگ و در سایر نقاط استان کمتر از یک میلیمتر بارش به همراه داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha