۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84409239
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بودجه صندوق کارآفرینی امید کشور ۹ برابر شد

۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۰
کد خبر: 84409239
بودجه صندوق کارآفرینی امید کشور ۹ برابر شد

سنندج-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: بودجه جاری و عمرانی صندوق طی هشت سال اخیر ۹ برابر شده است.

به گزارش ایرنا، نیکنام هوشیار روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرصندوق کارآفرینی امید کردستان اظهار داشت: بودجه این صندوق سال ۱۳۹۲، ۶۰ میلیارد تومان بود و اکنون به ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است. 

وی افزایش بودجه صندوق را نشان از وجود فکر و اندیشه ای کارا و حضور نیروهای توانمند و فعال در این مجموعه خواند و افزود: معتقدم کارکنان صندوق باید آموزش لازم برای انتصاب در پست های بالاتر را کسب کنند و نباید ارتقای کاری را در فعالیت های روزانه خود حذف کنند. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی صندوق کارآفرینی امید کشور بر ایجاد مسیر رشد و اعتلای نیروها در این مجموعه تاکید کرد و گفت: مدیران این صندوق تودیع نمی شوند بلکه جابه جا می شوند. 

هوشیار با بیان اینکه این صندوق با کمترین امکانات بیشترین خدمت رسانی را به مردم می کند، افزود: طی هشت سال اخیر ۲۵۰ فقره تفاهم نامه منعقد کردیم. 

مدیر سابق صندوق کارآفرینی امید کردستان در این مراسم اظهار داشت:  هدف ما حرکت در مسیر توسعه، رونق تولید و اشتغال و همچنین رفع محرومیت در جامعه است. 

 جعفر شرف خانی حرکت در مسیر اشتغال و تولید ملی را از استراتژی های صندوق خواند و افزود: صندوق استان در حوزه ماموریت های خود در زمینه های مختلف از جمله  تسهیلات منابع انسانی و تفاهم نامه ها موفقیت های زیادی کسب کرده است. 

 مدیر جدید صندوق کارآفرینی امید کردستان هم در این مراسم اظهار داشت: تحولات بزرگی در سال های اخیر در صندوق روی داده که موجب افزایش رضایتمندی مشتریان این موسسه مالی و اعتباری شده است. 

شهریار رحیمی اضافه کرد: اگر فعالیت این مجموعه با ابزار به روز و خلاقیت و نواوری همراه باشد بی شک نتایج بهتری در ارائه خدمات شاهد خواهیم بود. 

وی یادآور شد: در ادامه مسیر خدمت رسانی خود در صندوق از نظرات و راهکارهای اصحاب فکر و  اندیشه، فعالان حوزه کسب و کار و ظرفیت رسانه بهره خواهم گرفت. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha