بازیکنان تیم فوتبال فجر با استقبال هواداران وارد شیراز شدند

شیراز-ایرنا - بازیکنان تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز قهرمان لیگ دسته یک فوتبال در میان استقبال هواداران فوتبال سه‌شنبه بیست و نهم تیرماه وارد شیراز شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواداران تیم فجر به دلیل راه یافتن این تیم به لیگ برتر به استقبال اعضای تیم آمدند و از ساعت ها قبل از ورود آنان در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز حضور یافته بودند و به تشویق تیم محبوبشان می پرداختند.

تیم فجر پس از هشت سال انتظار شامگاه دوشنبه بیست و هشتم تیر ماه ۱۴۰۰ با غلبه بر تیم گل ریحان البرز در کرج با کسب عنوان قهرمانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر موجی از جشن و سرور در دل هواداران ایجاد کرد.

هواداران در فرودگاه شهید دستغیب شیراز با سردادن دادن شعار در حالی که پرچم های زرد رنگ تیم فجر شهیدسپاسی را در دست داشتند با زدن بوق و طبل به جشن و پایکوبی پرداختند و فریاد فجر سپاسی تیم حماسی به لیگ برتر خوش آمدید را سر دادند.

قائم مقام باشگاه فجرسپاسی سه شنبه در حاشیه استقبال هواداران در گفت وگو با خبرنگارایرنا اعلام کرد: چند صباحی است که موجی از هم افزایی نزد مردم و مسئولان استان فارس به وجود آمده که حاصل آن صعود تیم فجر به لیگ برتر بود.

همه سهیم هستند 

عباس زارع ادامه داد: در راه این موفقیت همه سهیم هستند  و زمانی که این همدلی به وجود آمد آنگاه شاهد صعود تیم به لیگ برتر بودیم و جا دارد از تمام کسانی که تیم را حمایت کردند، تقدیر کنیم.

وی اضافه کرد: خواست خداوند متعال و روح بزرگ شهید مجید سپاسی از عوامل  موثر در این پیروزی بزرگ بود و از اینکه مردم فارس پس از هشت سال خوشحال شدند بهترین هدیه به باشگاه فجراست.

سربلند و با افتخار  

این پیشکسوت فوتبال فارس با بیان اینکه بازیکنان تیم فجر در حالی که انتظار نداشتیم دست به کار بزرگی زدند، افزود : آنها در بین تیم های متمول که هزینه سنگینی کرده بودند سربلند بیرون آمدند.

زارع ادامه د اد: با حمایت استاندار فارس، فرمانده سپاه فجر، مدیرکل ورزش و جوانان ،شورای شهر ، دست اندرکاران باشگاه و همچنین از جان گذشتگی بازیکنان و کادر فنی این حماسه بزرگ رقم خورد تا هواداران فوتبال در فارس خوشحال شوند.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شامگاه دوشنبه در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه سه بر صفر از سد تیم گل ریحان البرز گذشت و  ضمن کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر صعود کرد که هواداران فوتبال در خیابان های شیراز جشن شادی به پا کردند.

در رقابت های فرسایشی فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت داشتند و  پس از انجام ۳۴ بازی تیم های فجر سپاسی و هوادار تهران  به ترتیب با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی  به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود کردند و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم شدند.

چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز هم به دسته دوم سقوط کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha