سرمربی تیم فوتبال پیکان: بازیکنان جوانم شاهکار کردند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنانم با جایگاهی که در لیگ دارند شاهکار کردند.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار پس از تساوی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: پیش بینی کرده بودیم که بازی فنی و تاکتیکی در پیش داریم. هر دو تیم با برنامه بودند. فولاد تیم باکیفیتی است و ثبات خوبی داشته است.

وی ادامه داد: کادر فنی این تیم جوان و با انگیزه است. تیم ما خوب و با برنامه بازی کرد و در نیمه اول با نمایش عملکرد خوب توانستیم گل بزنیم. پس از آن هم بازی را کنترل کردیم اما به خاطر جوانی تیم گل خوردیم. میانگین سنی تیم من در خط دفاعی ۲۳ یا ۲۴ سال است. همین اشتباه موجب شد دو بازیکن خارجی و با تجربه خوب عمل کنند و ضربه بزنند. در سایر موارد راه برای نفوذ حریف نگذاشتیم.

وی افزود: فکر می‌کنم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود هر چند زمانی که بازی با تساوی دنبال می‌شد هم ما موقعیت هایی برای برتری داشتیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آنها با اینکه جوان هستند اما رتبه آبرومندانه‌ای در جدول دارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه این تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد، گفت: ما جزو سه تیم ارزان لیگ هستیم و کسی از ما انتظار نداشت که انقدر خوب عمل کنیم. ما خیلی از بازی ها را به خاطر جوانی تیم از دست دادیم البته آن هم ایراد از من بود. من باید انقدر با این بازیکنان خوب کار کنم که اشتباهات به حداقل برسد. خیلی از بازی‌ها به خاطر تجربه کم امتیاز از دست دادیم. بازیکنانم  کار بزرگی کردند و از آنها تشکر می‌کنم.

تارتار در مورد اینکه آیا تصور می‌کرد پیکان بتواند انقدر خوب عمل کند، گفت: در ابتدای فصل اینگونه فکر نمی‌کردم اما جوانان من نظرم را عوض کردند. تیم را من نبسته بودم و پس از آن هم استعفا دادم. شاید آن یک شوک بود. بازیکنانم شاهکار کردند. با این بودجه و این جایگاه بازیکنانم خوب عملکردند. از آکادمی هم تشکر می‌کنم که این بازیکنان را برای ما ساختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha