۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1062
کد خبر: 84412402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیزدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال دوربین.نت برگزار می‌شود 
عکس پوستر از سوی امیرحسین یوسفی کیساری طراحی شده است

تهران- ایرنا- سیزدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» از اول تا ۱۴ مردادماه ۱۴۰۰ در گالری مجازی دوربین.نت برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، در سیزدهمین نمایشگاه عکس های برترسال دوربین.نت، ۱۸۵ فریم عکس منتخب سال ۹۹ از ۱۸۵ عکاس به نمایش درمی آید. در این دوره ۵۲۳ عکاس حضور داشتند که در نهایت ۱۸۵ فریم عکس، توسط تیم هیات انتخاب شامل عکاسان، خبرنگاران، گرافیست ها و ادیتورهای عکس، برگزیده و انتخاب شدند.

شایان ذکر است با توجه به پاندمی کرونا و قرمز بودن شهر تهران، آیین افتتاحیه و نمایشگاه در گالری مجازی دوربین.نت برگزار می شود.

سیزدهمین نمایشگاه عکس های برترسال دوربین.نت، جمعه (اول مردادماه) ساعت ۱۷ افتتاح و در دسترس عموم قرار می گیرد. نمایشگاه تا جمعه ۱۴ مردادماه دایر است.

آیین افتتاح، نشست پرسش و پاسخ و جلسات بررسی در نرم افزار کلاب هاوس نیز برگزار می شود.

علاقمندان جهت تماشای عکس ها می توانند به گالری مجازی دوربین.نت به آدرس doorbin.net/gallery مراجعه کنند. گالری بعد از این نمایشگاه با برگزاری نمایشگاه های عکس به صورت دائمی به کار خود ادامه می دهد.

پس از اعلام فراخوان سیزدهمین نمایشگاه عکس های برترسال دوربین.نت، عکاسان آثار خود را تا فروردین ۱۴۰۰ برای این رویداد ارسال کردند. این نمایشگاه غیر رقابتی بوده و نهایت ۳۰۰ فریم از عکس‌های ارسالی و از هر عکاس یک فریم عکس در نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد و سپس در کتاب نمایشگاه منتشر خواهد شد. سایت تخصصی عکس و عکاسی دوربین.نت، سیزدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال خود را برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha