سی. تی. اسکن بیمارستان امید مشهد راه‌اندازی شد

مشهد- ایرنا- رییس بیمارستان امید ویژه بیماران سرطانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از راه‌اندازی دستگاه سی.تی.اسکن با هزینه هشت میلیارد ریال در این بیمارستان با مشارکت خیران خبر داد.

دکتر سودابه شهید ثالث روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه سی.تی. اسکن یکی از اصلی‌ترین نیازهای درمانی این بیمارستان است که به عنوان بزرگترین مرکز سرطان در حوزه دولتی در شرق و شمال شرق کشور علاوه بر بیماران خراسان رضوی بیماران استانهای همجوار را نیز زیر پوشش دارد.
وی بیان کرد: راه اندازی دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان امید به همراه سه طرح دیگر شامل نخستین مرکز غربالگری سرطان، بهسازی و توسعه آزمایشگاه و بایگانی مکانیزه در این بیمارستان با مشارکت خیران و در مجموع با هزینه ۳۰ میلیارد ریال محقق شده است.
وی هدف از تاسیس مرکز غربالگری سرطان را  ارائه خدمات سطح ۲ پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماریهای غیرواگیر و سرطان از طریق ارائه خدمات بالینی، تشخیصی و درمانی مجهز و با رعایت تعرفه مناسب عنوان کرد و افزود: در این مرکز خدمات تشخیص سرطانهای مختلف نظیر "آندوسکوپی، کولونوسکوپی، کولپوسکوپی و ماموگرافی"  به مراجعان ارائه می‌شود. 
وی بیان کرد: نوسازی و بازسازی آزمایشگاه بیمارستان امید در فضایی به مساحت  ۱۵۰ متر مربع و راه‌اندازی بایگانی مکانیزه از دیگر نیازهای اساسی این بیمارستان بود که با مشارکت خیران تحقق یافت.
بیمارستان امید مشهد با دارا بودن ۱۰۰ تخت بستری هم اکنون یکی از مراکز تخصصی درمان سرطان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شمار می‌رود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha