۵ مرداد ۱۴۰۰، ۷:۳۶
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84416958
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پارسال بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای سقز اختصاص یافت

سنندج - ایرنا ‌- فرماندار ویژه سقز گفت: سال ۱۳۹۹ بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبارات کشوری به شهرستان سقز اختصاص یافت و تلاش برای جذب اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد.

کامیل کریمیان شامگاه دوشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی با بیان اینکه در سپهر سیاسی سقز کسی ماندگار خواهد ماند که به مردم خدمت کند، اظهار داشت: اختلاف افکنی ره به جایی نخواهد برد و مانع توسعه شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان سقز از سه محل نفت و گاز، تملک دارایی ها و توسعه متوازن مشخص شده است، افزود: توزیع این اعتبارات با در نظر گرفتن تکمیل طرح ها و توجه به مشکلات اعتباری دولت خواهد بود.

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات شهرستان، جوابگوی اقدامات توسعه ای کلان نیست یادآور شد: سال گذشته بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبارات کشوری به شهرستان سقز اختصاص یافت و تلاش برای جذب اعتبارات ملی در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد.

کریمیان ختلافات گروهی، شخصی، فردی و جناحی در سقز را مانع توسعه این شهرستان عنوان کرد و گفت: از همه مسوولان و طیف ها می‌خواهم برای آبادانی بیشتر این شهرستان تاریخی از هیچ کوششی دریغ نکنند و دستاوردها را نادیده نگیرند.

پروژه‌های خوبی در راستای توسعه شهرستان اجرا شده است

وی با بیان اینکه در راستای توسعه شهرستان سقز پروژه های خوبی در شهرستان سقز شروع و خاتمه یافته است، اضافه کرد: در آینده نزدیک، تخریب کنندگان، رسوا خواهند شد.

فرماندار ویژه سقز با اشاره به اینکه بدون اتحاد و همدلی مسوولان مردمی و دولتی و رسانه ها، توسعه در مسیر درست انجام نمی شود افزود: هر کس در کارش غش باشد، رسوا خواهد شد و قطعا در آینده نزدیک مردم سقز خادمان به شهر و مردم را خواهند شناخت و کسانی که در فضایی غبارآلود به دنبال تخریب، توهین و تهمت هستند رسوا خواهند شد.

وی یادآور شد: در شهرستان سقز در سال‌های اخیر کارهای بزرگی چون افتتاح سد، تصفیه خانه، بیمارستان شفا، فرودگاه، کنارگذر و ساختمان فرمانداری به سرانجام رسیده است و در آینده نزدیک هم پردیس سینمایی و توسعه بیمارستان تامین اجتماعی به بهره برداری می رسد.

فرماندار سقز به اقدامات خوب در راستای توسعه و آبادانی شهرستان سقز اشاره کرد و گفت: منکر کمبودها و مشکلات نیستیم ولی باید شرایط بودجه ای و وضعیت کشور را نیز دریابیم.

کریمیان تاکید کرد: هر کس دستاوردها را زیرسوال ببرد مرم را دلسرد کرده است چون زیر سوال بردن خدمات به معنی دوستی کردن با مردم نیست.

تکمیل بخش‌های فرودگاه، همت مسوولان و نماینده مجلس را می خواهد

پارسال بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای سقز اختصاص یافت

وی در ارتباط با فرودگاه ملی سقز هم اظهار داشت: این پروژه در صورتی که به شرکت فرودگاه ها تحویل نمی گردید، در بهره برداری از آن با مشکل مواجه می شدیم اظهار امیدواری کرد که با همفکری استاندار، نماینده مردم در مجلس و سازمان مدیریت، گام های بعدی برای این طرح برداشته شود.

معاون هماهنگی امو عمرانی فرمانداری سقز هم در ارتباط با فرودگاه گفت: فرودگاه تحویل شرکت فرودگاه ها شده است که فاکتورهای مهم و اساسی این طرح عظیم و توسعه ای که جزو افق های درخشان و زیربناهای توسعه است چون، توسعه عوامل پروازی به سرانجام رسیده است و تاسیسات ناوبری در دست تکمیل است.

علی محمدیان با اشاره به اینکه دکل های فشار قوی برق، مانع فرود هواپیما نیست، اضافه کرد: کار مطالعاتی جابجایی حدود ۹ کیلومتر این دکل ها انجام شده و معرفی پیمانکار برای اجرا در دست انجام است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha