«بهروز اکرمی» روز سهشنبه در حاشیه ارتباط تلفنی با شهروندان استان مرکزی با حضور در مرکز سامد، افزود: تماس مردم با سامانه بیشتر برای تقاضا شغل بود اما تقاضاهایی نیز در حوزه درخواست تسهیلات و رفع موانع اداری مطرح شد.
وی اظهار داشت: حضور مدیران دستگاههای اجرایی در سامد و آشنایی با مشکلات مردم تاکید جدی است و مسئولان استانی باید با حساسیت به این مهم بپردازند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) بهترین روش ارتباطگیری با مردم در شرایط کنونی است.
اکرمی افزود: با توجه به شیوع کرونا و کاهش ارتباطات چهره به چهره، استفاده از ظرفیت سامد بهترین راهکار برای گفت و گوی مستقیم با شهروندان است.
در این نشست ۲۵ نفر در تماس تلفنی مشکلات خود را مطرح و دستورات لازم برای رفع آن اتخاذ شد.
استان مرکزی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
نظر شما