خطیب جمعه ورامین: حمله به طرح صیانت از فضای مجازی سیاسی کاری است

تهران- ایرنا-  امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه ساماندهی و مدیریت فضای مجازی و حفاظت از حقوق کاربران وظیفه هر حکومتی است، ‌گفت: حمله به طرح صیانت از فضای مجازی سیاسی کاری است و با واقعیت آن تفاوت دارد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار شد اظهار داشت: تصویب صیانت از حقوق کاربران از فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی، یکی از اقدامات مهمی بود که این مجلس انجام داده و البته بدیهی است هر مصوبه مجلس موافقان و مخالفان خود را دارد و ممکن است به تکمیل نیاز داشته باشد.

وی تصریح کرد:  وقتی مجلس قانونی را تصویب کرد و شورای نگهبان تأیید کرد، باید اجرایی شود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: جنجال به راه افتاده بر سر این طرح، شیوه برخی افراد سیاسی است، ساماندهی و مدیریت فضای مجازی و حفاظت از حقوق کاربران وظیفه هر حکومتی است و اگر مجالس قبلی و دولت‌های قبلی کوتاهی کردند یقیناً باید پاسخگوی خداوند و مردم باشند.

وی افزود: هیچکس به دنبال به انسداد فضای مجازی نیست و این امر امکان نیز ندارد ولی هر انسان عاقلی از مدیریت و ساماندهی فضای مجازی حمایت می‌کند ولی لازم است تا کارشناسان زوایای مختلف این طرح را برای مردم تبیین کنند.

محمودی اظهار داشت: هر چند که اولویت اصلی کشور، مسائل اقتصادی است ولی نباید به بهانه اولویت نداشتن از موضوعی مانند فضای مجازی که بی سر و سامان است غافل شد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این نهاد کهن در طول چهار دهه گذشته توانسته منشأ آثار برکات در دفاع از اصول مبانی انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که دشمن بیدار است و برای مقابله با انقلاب و مبانی و ارزش‌های ما برنامه‌ریزی داشته و دارند و لازم است تا مردم ایران که در مقاطع حساس، با شناخت درست فتنه‌ها، توطئه‌ها را خنثی ساخته اند، این بار نیز لازم است تا آماده رویارویی با دشمن باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha