۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 2164
کد خبر: 84420729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا تقویت پوشش صداوسیما را خواستار شد

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا با گرامیداشت روز صدا و سیما از تلاش دست اندرکاران این رسانه قدردانی کرد و رفع ضعف آنتن و تقویت پوشش برنامه‌های تلویزیونی در این شهرستان مرزی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی آستارا افزود: شهروندان آستارایی شبکه های تلویزیونی ایران از جمله شبکه استانی باران را با اختلال و به سختی دریافت می کنند اما شبکه های تلویزیونی کشور همسایه (جمهوری آذربایجان) به راحتی دریافت می شود.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیما در حوزه های دینی و قرآنی با راه اندازی شبکه های مختلف موفق عمل کرده است اما برخی برنامه ها، فیلم ها و تبلیغات های بازرگانی که مصرف گرایی و تجمل گرایی را ترویج می کنند، برازنده جمهوری اسلامی نیستند.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به آخرین دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت دوازدهم، گفت: برای رفع مشکلات مختلف باید سعه صدر داشته باشیم و در کنار دولت سیزدهم باشیم تا موانع و مشکلات مردم به تدریج رفع شود.

امام جمعه آستارا با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد وحدت، ترویج مودت بین مردم و مسئولان، رسیدگی به مشکلات و همکاری با دولتمردان در راستای رفع موانع و ترویج مفاهیم دینی، اخلاقی و آرمان های انقلاب اسلامی را از جمله وظایف و خدمات نهاد امامت جمعه در شهرستان نام برد.

او ادامه داد: نهاد نماز جمعه در آستارا از زمان شیوع ویروس کرونا همراه با سپاه، بسیج و خیران برای تامین و توزیع هزاران بسته غذایی و معیشتی و کمک های نقدی فراوان به نیازمندان تلاش کرده و عملکرد قابل قبولی به دست آورده است.

در بین الصلاتین نماز جمعه به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه از اعضای فعال ستاد نماز جمعه، مسئولان ، روحانیان و شخصیت های همکاری کننده با آن و خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا، صدا و سیما، فارس و شبستان به خاطر پوشش مستمر اخبار نماز جمعه شهرستان آستارا تجلیل به عمل آمد.

 شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha