۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸
کد خبر: 84421817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نزدیک به ۳۰هزار سی سی خون در جهرم اهدا شد

۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸
کد خبر: 84421817
نزدیک به ۳۰هزار سی سی خون در جهرم اهدا شد

شیراز-ایرنا-سرپرست مرکز انتقال خون شهرستان جهرم گفت:همزمان با روز انتقال خون، ۶۰ تن از کارکنان سپاه و تیپ مخصوص ۳۳ المهدی جهرم در اقدامی خداپسندانه نزدیک به ۳۰هزار سی سی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

علیرضا گواهیان روز شنبه در حاشیه این اهدا با بیان اینکه سپاهیان سرو قامت سپاه تیپ المهدی (عج) امروز نشان دادند که در هر شرایطی یاریگر هموطنان خود هستند و در این راه از جان و خون خودشان هم می‌گذرند و به کمک نیازمندان می‌شتابند، اظهار کرد: این اقدام کارکنان تیپ المهدی در روز گرامیداشت انتقال خون نیروی مضاعفی را به کارکنان این مرکز تزریق کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت در نذر خون صدقه جاریه محسوب می‌شود، ابراز کرد: اهدای این ماده حیاتی و فرآورده‌های آن جان بیماران نیازمند به‌ویژه بیماران تالاسمی، سرطانی بدخیم و هموفیلی را نجات می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه روند اهدای خون در این شهرستان یک روند ثابت است، بیان کرد: در مرکز انتقال خون شهرستان جهرم ماهیانه حدود ۹۰۰ واحد خون گیری می‌شود که از این تعداد ۶۰۰ واحد مربوط به مراجعان جهرم و ۳۰۰ واحد مابقی نیز به اکیپ‌های سیار خونگیری این مرکز که شهرهای دبیران، شهرپیر، قیر، خفر و امام شهر را پوشش می‌دهند، اختصاص دارد.

وی تصریج کرد: در حاشیه این اقدام تحسین‌برانگیز کارکنان تیپ المهدی در اهدای نذر خون از سوی سردار سرور فرمانده تیپ المهدی(عج) جهرم از تلاش‌های پرسنل مرکز انتقال خون جهرم تجلیل شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha