۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲
کد خبر: 84422106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

2 خبر از دانشگاه یزد

۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۲
کد خبر: 84422106
2 خبر از دانشگاه یزد

یزد- ایرنا- معاون دانشجویی دانشگاه یزد از آغاز طرح واکسیناسیون دانشگاهیان در محل دانشگاه یزد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از روز یکشنبه دهم مردادماه جاری به مدت سه روز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یزد, دکتر محمدرضا صادقیان شاهی با اعلام این خبر افزود: با توجه به رایزنی های انجام شده امیدواریم بتوانیم در اولین مرحله تمام اعضای هیأت علمی را واکسینه و سپس واکسیناسیون کارمندان و دانشجویان را آغاز کنیم.

وی از اعضای هیأت علمی این دانشگاه که تاکنون واکسن کرونا نزده اند, خواست در یکی از روزهای یکشنبه دهم تا سه شنبه دوازدهم مردادماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه یزد مراجعه کرده و اولین دوز واکسن را دریافت کنند.

دانشگاه یزد در حال حاضر دارای ۴۷۶ عضو هیأت علمی تمام وقت, ۳۰۴ نفر کادر اداری و ۱۴۴۷۰ نفر دانشجوست.

***

کنکور ارشد آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، همزمان با سراسر کشور در سه روز متوالی در دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یزد به نقل از دکتر سید محسن میرحسینی نماینده تام‌الاختیار این دانشگاه، در این دوره بیش از ۶۰۰۷ داوطلب، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۶، ۷ و ۸ مردادماه، در ۱۳۱ گرایش و شش گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، دامپزشکی و هنر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

براساس این گزارش، داوطلبین آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۱۴۰۰ با حضور در ۶ حوزه فرعی در شهر یزد ازجمله دانشگاه یزد، دانشکده فنی شهید صدوقی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور و آموزش و پرورش حضور یافته و در این آزمون شرکت کردند.

در استان یزد ۱۰۷۰۷ داوطلب علاوه بر حوزه‌های شهر یزد در شهرستان‌های مهریز، اردکان و میبد نیز به رقابت پرداختند.

در این گزارش آمده است، ۵۳ درصد از داوطلبین را زنان و ۴۷ درصد را آقایان تشکیل دادند و به طور متوسط حدود ۲۸ درصد از داوطلبین در این آزمون غایب بودند.

نکته قابل توجه آزمون درصد بالای متقاضیان گروه علوم انسانی است که بیشترین داوطلب را در بین گروه‌های آزمایشی شش‌گانه داشته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha