پیکر جانباز ۳۵ درصد رودان تدفین شد

بندرعباس- ایرنا- پیکر «عباس جاودان» جانباز ۳۵ درصد رودان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عصریک‌شنبه در این شهرستان تشییع و در جوار گلزار شهیدان این شهر تدفین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «عباس جاودان» از جانبازان دوران دفاع مقدس استان هرمزگان یک‌شنبه ۱۰ مرداد در سن ۷۳ سالگی به‌علت بیماری قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان و عبدالرضا سالاری رییس بنیاد رودان درگذشت این جانباز سرافراز را به جامعه شاهد و ایثارگر و مردم شهید پرور شهرستان رودان تسلیت گفتند.

شهرستان رودان در ۱۰۰ کیلومتری بندرعباس واقع شده و ۲۱۶ شهید، ۲۹۸ جانباز و ۳۶ آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

روز جمعه هشتم مرداد نیز «سید عبدالقادر خاتمی» آزاده و جانباز ۲۵ درصد بندرلنگه نیز بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران آسمانی خود پیوست.

این آزاده و جانباز ۲۵ درصد سال ۱۳۶۷ به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و ۱۵ شهریور ۱۳۶۹ به وطن بازگشت.

خرداد امسال «موسی مجرد» یکی از جانبازان ۲۵ درصد بندرعباس دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

همچنین از ابتدای تیرماه امسال، چند نفر از پدر و مادران شهدا به فرزندان شهیدانش پیوسته‌اند.

«عبدالرحمن دریانورد درگهانی» پدر شهید والامقام «محمد دریانورد درگهانی»، «شهربان رضایی‌قشمی» مادر شهید «محمد بازماندگان‌قشمی»،«زبیده واحدی» مادر شهید گرانقدر «محمود پاروکش» هرسه از قشم و «خورشید قویدل» پدر شهید «ابراهیم قویدل» از شهرستان بندرلنگه پس از سال‌ها دوری از فرزندان خود دعوت حق را لبیک گفته و به شهدایشان پیوستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha