۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84423630
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه استان سمنان: تفکر انقلابی ومدیریت جهادی راه حل مشکلات است

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت : امروز کشور بیش از هر زمان دیگری برای حل مشکلات نیازمند تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه میامی در سالن اجتماعات ابن یمین فرومدی ،افزود: بسیج یک نهاد مقدس است و با بدنه فعال مردمی  دل در گرو نظام دارد.

وی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت و بصیرت از پایه های اصلی تفکر بسیجی است، گفت: مردم در انتخابات امسال با حضور باشکوه خود حماسه ای بزرگ خلق کردند و  با وجود مشکلات فراوان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و معیشتی، حضور مردم پای صندوق های رای چشمگیر بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به میزان مشارکت خوب مردم استان در انتخابات امسال، تصریح کرد: شهرستان میامی آمار مشارکت بالایی در انتخابات داشت که نقش ولایتمداری و پایبندی مردم به نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت.

دامغانی گفت: این انتخابات و انتخاب رئیس جمهور منتخب و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گام دوم انقلاب با حضور حداکثری مردم انجام شد که امیدواریم مشکلات کشور با همدلی و مشارکت مردم و مسئولان به زودی محقق گردد.

وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت در سطح جامعه ضرورت دارد،افزود : با مشارکت و همدلی قوای سه گانه مشکلات مردم در حوزه های معیشتی کمتر خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه عمل صالح و جهاد فی سبیل الله از پایه های اصلی تفکر بسیجی محسوب می شود،تصریح کرد: رزمایش مواسات و عملیات همدلی خود یک جهاد است که بسیج مردمی و سپاه پاسداران در سالهای گذشته نقش بسزائی در جهاد برای خدمت مردم داشته اند.

وی با اشاره به مشکلات استخر میامی و پیگیری های مردمی، اظهارداشت: تنها استخری که در کشور در دستور تکمیل و اولویت سپاه و بسیج قرار دارد استخر میامی است.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان میامی استخر دیگری ندارد، پیگیری‌های مختلفی انجام شده و همراهی لازم در سطح استان  انجام شده است و امیدواریم به زودی در شهریور ماه امسال افتتاح شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه امور صالحین در سطح شهرستان عملکرد مناسبی داشته است، افزود: به زودی مسئول صالحین شهرستان معرفی می شود.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان تقدیر و سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه میامی معرفی شد.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزارتن جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha