بی توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تالار دیگری را در فسا پلمب کرد

 شیراز-ایرنا-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت:طی بازرسی کارشناسان معاونت بهداشت فسا از مراکز و اماکن پرتجمع ، یکی دیگر از تالارهای عروسی این شهر به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا پلمب شد.

جلال کریمی دوشنبه به ایرنا اظهار داشت : این دومین تالار عروسی فسا است که به علت عدم توجه به هشدارهای بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا پلمب می شود.

وی ادامه داد:بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان فسا برای جلوگیری از برگزاری عروسی های خانگی و کنترل بیماری کرونا ، مقرر شد تالارهای عروسی در وضعیت قرمز با رعایت پروتکل های بهداشتی و حداکثر با حضور ۱۰۰ نفر مهمان به فعالت خود ادامه دهند.

کریمی گفت :متاسفانه در روزهای اخیر دو تالار عروسی ، مقررات و پروتکل های بهداشتی را نقض کردند که سریعا توسط بازرسان بهداشت فعالیت آنها متوقف شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا بیان کرد:در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در سایر تالارها و عدم رعایت مصوبات ستاد کرونای شهرستان در خصوص جمعیت مهمانان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به خطر افتادن سلامت عمومی ، از فعالیت تالارها در وضعیت قرمز جلوگیری خواهد شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha