نماینده ولی فقیه در کردستان: مسوولان با سعه صدر با مسائل مواجه شوند

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسوولان باید در انجام وظایف کاری، علاوه‌بر امر به معروف و نهی از منکر، صداقت، انصاف و اخلاق، سعه صدر نیز داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی عصر دوشنبه در نشست استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت: اگر کسی نمی‌تواند سعه صدر داشته باشد، نباید مسوولیتی را بپذیرد چون ممکن است در برخورد با ارباب رجوع، مرتکب رفتار نامناسبی شود.
وی با اشاره به اینکه صفاتی مانند امید، آرامش و وحدت در کارها و سعه صدر از معانی عرفانی، دینی و اخلاقی است، افزود: مسوولان باید تلاش کنند خود را به این صفات مزین کنند تا بتوانند در مسوولیت‌های خود موفق باشند.
حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: بسیاری مواقع دیده می‌شود، کسانی که مسوولیتی برعهده می‌گیرند، مسوولین قبلی را تخریب می‌کنند در حالی‌ که این رفتار قابل قبول نیست چراکه هرکسی به سهم خود در مقام خود زحماتی کشیده است.
وی اضافه کرد: سعی کنیم مثبت‌گرا بوده و دنبال مچ‌گیری نباشیم چراکه این‌ کارها، کاری از پیش نخواهد برد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: انتقادات و نصیحت‌ها از روی دلسوزی باشد و نباید با نیش و کنایه حرف زد.
وی ادامه داد: امیدوارم با فصل جدید از نظام جمهوری اسلامی و روی کار آمدن دولت سیزدهم، مشکلات کنونی کشور برطرف و امیدها بیش از پیش بیشتر شود.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان هم در این نشست با بیان اینکه با استفاده از توان و ظرفیت نیروهای داخلی می‌توان به همه موفقیت‌ها رسید، افزود: این‌ روزها با روی کار آمدن دولت سیزدهم علی‌رغم همه ناامیدی‌ها، امید تازه‌ای در بین مردم ایجاد شده که از همه مدیران انتظار می‌رود از رییس‌جمهور منتخب حمایت کنند.

محمود الله مرادی اضافه کرد: امیدوارم با تعامل و همراهی یکدیگر و نهایت دلسوزی زمینه‌ برای ترویج ارزش‌های اسلامی و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha