۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84424765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ شهر ایلام به تجهیزات بحران گاز مجهز شدند

۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۲۹
کد خبر: 84424765
۱۳ شهر ایلام به تجهیزات بحران گاز مجهز شدند

ایلام‌ - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: تاکنون ۱۳ شهر در این استان به تجهیزات بحران گاز مجهز شده اند.

عباس شمس اللهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته ادارات گاز شهرستان‌های مهران، دره‌شهر، دهلران، سرابله، ایوان، آبدانان و ملکشاهی با صرف هزینه پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون به وسایل و امکانات بحران تجهیز شدند.

وی گفت: در سال جاری نیز ادارات گاز نواحی ایلام، چوار، آسمان آباد، لومار، بدره و صالح آباد با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال به تجهیزات مقابله با بحران مجهز شدند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام تاکید کرد: هم اکنون کلیه ادارات گاز نواحی استان غیر از اداره گاز هلیلان که اخیرا مستقل شده، به وسایل و امکانات بحران مجهز شده‌اند و در آینده نزدیک، تجهیز اداره گاز این ناحیه نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شمس اللهی با اشاره به اینکه برای هر کدام از ادارات گاز ناحیه در شهرستان‌های استان، ۲۲ قلم وسایل و امکانات بحران خریداری شده است، یادآور شد: هدف از خرید این تجهیزات، ایجاد آمادگی قبل از بحران، شناسایی بهتر توان تجهیزاتی مقابله با بحران، کنترل و حفظ جریان پایدار گاز می‌باشد که با این اقدام، امکان واکنش در شرایط اضطراری به صورت مستقل برای هر یک از ادارات گاز نواحی در شرایط بحرانی و قطع ارتباط با مرکز استان و سایر نواحی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای کنترل و مدیریت حادثه، شرایط اضطراری پیش آمده، کاهش آسیب‌ها و صدمات به شبکه و تاُسیسات گازرسانی و همچنین پایداری خدمات رسانی و تامین پایدار گاز، اینگونه تجهیزات خریداری شده‌است، تصریح کرد: این وسایل شامل آچار شیرهای پلی‌اتیلن و فلزی، ابزارآلات مورد نیاز، اسکوئیزر دستی و هیدرولیک، موتور برق، دستگاه جوش الکتروفیوژن و غیره بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام افزود: با برنامه‌ریزی‌های مدون شرکت برای خرید تجهیزات بحران، خوشبختانه نیاز ادارات گاز شهرستان‌ها به تجهیزات مقابله با بحران رفع شده است.

هم اکنون میزان برخورداری مناطق شهری ایلام از شبکه توزیع گاز هم ۹۹ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha