۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۹
کد خبر: 84425333
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه: مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در کنگاور تاسیس می‌شود

کرمانشاه – ایرنا – امام جمعه کنگاور از تاسیس اولین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «علی‌‍محمد لروند» عصر سه‌شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی و شورای زکات شهرستان که در دفتر امام جمعه کنگاور برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بخش مرکزی کنگاور و کشاورزان خیر در جذب زکات، اولین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات با تفاهم نامه ای که بین دفتر امام جمعه و کمیته امداد منعقد خواهد شد، راه اندازی می شود.

او گفت: مقدمات تاسیس این مرکز انجام شده و این فرصتی برای جمع آوری بیشتر زکات در سطح شهرستان و کمک به نیازمندان خواهد بود.

رئیس شورای زکات شهرستان کنگاور همچنین از برگزاری پنج همایش زکات در سطح روستاها خبر داد، افزود: همایش زکات که در روستای قارلق بزرگ برگزار شد، بلافاصله بعد از همایش کشاورز نیک اندیشی مبلغ ۷۵ میلیون ریال به حساب دفتر امام جمعه جهت کمک به خیرین واریز کرد.

حجت الاسلام لروند همچنین از اجرای یک رزمایش مواسات با عنوان " رزمایش سلامتی زکات دهندگان" خبر داد و خاطرنشان ساخت: حداقل نتیجه اجرای این رزمایش این است که زکات دهندگان احساس می کنند که مردم قدردان آنها هستند.

امام جمعه کنگاور در ادامه یادآور شد: اختصاص بخشی از سخنرانی های دهه اول محرم به موضوع زکات، جمع آوری نذورات مردمی، توزیع اطعام در بین نیازمندان و روضه خوانی های سیار در برخی از محلات کنگاور در دستور کار شورای فرهنگی عمومی شهرستان است.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد که از ۷۶ هزار نفر جمعیت برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha