بیش از ۴۳۵ میلیون مترمکعب آب شرب در شهر تهران مصرف شده است

تهران-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری بیش از ۴۳۵ میلیون مترمکعب آب شرب مصرف شده است گفت: مصرف آب شرب در تهران، هیچ روزی کمتر از سه میلیون مترمکعب نبوده است.

محمدرضا بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به افزایش دما در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: هر یک درجه افزایش دمای هوا، ۶۰ تا ۷۰ میلیون لیتر مصرف آب شرب را در تهران افزایش می دهد.

محمدرضا بختیاری با اشاره به وضعیت نارنجی منابع آبی تهران گفت: در مقایسه با سال گذشته امسال تهران دو تا سه درجه افزایش را ثبت کرده است.

وی به مصرف ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار مترمکعبی آب در شهر تهران در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: صنعت آب، روزهای سختی را سپری می‌کند و شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تمام ظرفیت درحال خدمات‌رسانی و تامین و توزیع آب  به شهروندان است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: شرایط بحرانی است، اما تا امروز در شهر تهران حتی یک ساعت نیز قطعی آب نداشتیم.

بختیاری خاطرنشان کرد: هم اکنون مخازن سدهای تهران حدود ۷۰۰ میلیون مترمکعب است و این درحالی است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۸۰ میلیون مترمکعب بوده است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha