۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84427216
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از ۱۱هزار فرهنگی در کردستان واکسن کرونا تزریق کردند

سنندج- ایرنا- مدیرکل آموزش وپرورش کردستان گفت: از زمان شروع ‌واکسناسیون فرهنگیان استان تا ۱۳مرداد بیش از ۱۱هزار فرهنگی در استان مرحله اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

رشید قربانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور در سطح استان آغازشذه  و هم اکنون در ۱۷مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کار واکسیناسیون فرهنگیان به صورت نمادین از هفتم مرداد و به صورت رسمی از نهم مرداد در مراکز اختصاصی و تجمیعی آموزش و پرورش در سطح شهرستانها و مناطق تابعه آغاز شده است ، گفت: تا روز ۱۳ مرداد ۱۱ هزار و ۶۴ نفر فرهنگی استان  مرحله اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

 مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در مرکز استان ۲ پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و ۲ سنندج راه‌اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: در راستای پاسخگویی به نیاز همکاران سنندجی که در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند و همچنین تزریق واکسن کارکنان اداری و ستادی، پایگاه سومی از روز چهارشنبه ۱۳ مرداد در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج راه اندازی شد و گروه های مشمول بر اساس برنامه زمان‌بندی که از طریق معاونت تربیت بدنی و سلامت استان اطلاع رسانی می شود، واکسینه خواهند شد.

قربانی اظهار داشت: پیش بینی می‌شود بیش از ۲۵ هزار فرهنگی استان شاغل در واحد های اداری و آموزشی تا ۲۵ مرداد جاری، مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان کردستانی تا ۲۵ مرداد جاری ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha