۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84428103
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر شهیدان رحمانی در چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

شهرکرد-ایرنا-مادر سرداران شهید محمدرضا و رضا رحمانی شهرکی از شهدای پرافتخار دوران هشت سال دفاع مقدس پنجشنبه شب در چهارمحال و بختیاری آسمانی شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل بنیاد شهید استان،مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاجیه خانم سلطان نیازی مادر شهیدان رحمانی پنجشنبه شب در سن ۸۹ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش ملحق شد.

فریبرز نجفی افزود: مادر سرداران شهید رضا و محمدرضا رحمانی شهرکی به علت سکته قلبی به مدت یک هفته در بخش داخلی زنان بیمارستان هاجر (س) شهرکرد تحت مراقبت بود و در بیمارستان فوت کرد.

به گفته وی،  این مادر بزرگوار مادر ۲ جانباز و جهادگر شهیدان حاج لطفعلی و حاج قنبرعلی رحمانی بود.

به گزارش ایرنا ، سردار شهید رضا رحمانی شهرکی فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ مستقل ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد متولد سوم فروردین ۱۳۴۰ در شهرکیان بود و هفت مردادماه ۱۳۶۵ در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید محمدرضا رحمانی نیز در سال ۱۳۴۱ متولد و در تاریخ ۱۰ دیماه در عملیات فتح المبین به شهادت رسید.

لطفعلی رحمانی شهرکی نیز جانباز شیمیایی ۵۰ درصد پس از تحمل سال‌ها رنج و مشقت، شهریورماه ۱۳۹۷ و قنبرعلی رحمانی جانباز ۴۰ درصد نیز در سال ۹۴ به خیل یاران شهیدشان پیوستند.

چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۴۳۹ شهید گلگون کفن، هفت هزار و ۲۵۳ جانباز سرافراز، ۵۰۸ آزاده قهرمان و بیش از ۷۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha