۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84428356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶
کد خبر: 84428356
خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- انتظارات مردم از دولت سیزدهم و از سوی دیگر زمان بر بودن حل مشکلات اقتصادی از جمله موارد مطرح شده توسط امامان جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بود.

سبزوار- خطیب جمعه سبزوار گفت: مشکلات فراوان در کشور وجود دارد و مردم ایران توقع و انتظار حل یک شبه این مشکلات را از دولت سیزدهم ندارند.

حجت الاسلام محمود شرفی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: مشکلات اقتصادی کشور با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و تلاش شبانه روزی جهادی افراد توانمند، انقلابی و پاکدست برطرف می شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت دولت سیزدهم ادامه داد: اعتماد سازی، امید آفرینی با کار جهادی و حل مشکلات مردم مهمترین انتظار ملت از دولت مردمی سیزدهم است.

خطیب جمعه سبزوار گفت: با همدلی و انسجام بین دولت، مجلس و قوه قضاییه و اتکا به مسوولان انقلابی و دغدغه مند و مردمی، رابطه آسیب دیده دولت و ملت ترمیم و سرمایه اجتماعی در جامعه تقویت می شود.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ حکم و تحلیف رییس جمهوری افزود: این مراسم در فضای آکنده از صفا، صمیمیت و معنویت برگزار شد که قابل مقایسه با کشورهای مدعی دموکراسی که در انتقال قدرت بین آنها درگیری رخ می دهد، نیست.

حجت الاسلام شرفی ادامه داد: این مراسم بیانگر افتخار و آبروی نظام و حاکی از عقلانیت و آرامش حاکم بر نظام اسلامی و منطقی بودن در برابر نظام های مدعی دموکراسی است.

گناباد- امام جمعه موقت گناباد گفت: ظلم ستیزی، فساد ستیزی و مردمی بودن باید رویکرد اصلی فعالیتهای رییس جمهوری و دولت سیزدهم قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدحسین میری در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: شعارهای انتخاباتی رییس جمهوری باید با بهره گیری از تمامی ظرفیتها و توان دولت سیزدهم در صحنه عمل عینیت یابند.

وی ادامه داد: تحقق این شعارها نیازمند استفاده از تمامی ظرفیتهای موجود و استفاده از نیروهای توانمند و فساد ستیز و پاک دست در بدنه چهار هزار نفری مدیریتی و زیرمجموعه دولت در بخشهای مختلف است.

امام جمعه موقت گناباد گفت: هرچند قوه قضاییه با فساد و مفسدان برخورد می کند اما قوه مجریه نیز باید بسترهای ایجاد فساد را در کشور بخشکاند.

تربت‌حیدریه- امام جمعه تربت‌حیدریه نیز با اشاره به مراسم تنفیذ حکم و تحلیف رییس جمهوری گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به ارزش های والای انقلاب، عدالت خواهی و مبارزه با فساد که شعار آقای رییسی بود رای دادند لذا  امیدواریم برای تحقق این شعارها کابینه کارآمد و دولت مردمی طی هفته های آینده تشکیل شود.

حجت‌ الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه‌های نماز جمعه تربت‌حیدریه افزود: مردم نیز باید از رییس جمهوری حمایت کنند.

وی ادامه داد: ویروس کرونا اوج بیشتری گرفته و وضعیت بسیاری از شهرها قرمز است لذا رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شرایط  از واجبات است.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ضروری است و همه مومنان باید این اقدام را به عنوان عمل به معروف انجام دهند تا بر ویروس کرونا پیروز شویم.

وی افزود: مردم همچنین باید واکسیناسیون کرونا را جدی بگیرند تا ایمنی نسبت به این ویروس ایجاد شود.

حجت‌ الاسلام عصمتی ادامه داد: مراسم محرم نیز که از شعائر اسلامی است باید انجام شود اما شیوه های بهداشتی در آن باید رعایت گردد و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اجرا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha