۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳
کد خبر: 84428394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«اسموکینگ روم» مهمان جدید تلویزیون تئاتر ایران

۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳
کد خبر: 84428394
«اسموکینگ روم» مهمان جدید تلویزیون تئاتر ایران

تهران- ایرنا- نمایش «اسموکینگ روم» به کارگردانی سعید زارعی بعد از پشت سر گذاشتن اجرا در مرداد سال ۱۳۹۹ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، در تلویزیون تئاتر ایران عرضه شد.

به گزارش ایرنا، نمایش اسموکینگ روم به کارگردانی سعید زارعی و نویسندگی مهدی زندیه پیش از این مرداد ۱۳۹۹ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر و نیز بخش رقابتی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفته و با استقبال تماشگران مواجه شده بود.

این استقبال در شرایطی بود که اجرای این نمایش در سالن سمندریان با محدودیت در بلیت‌فروشی به دلیل ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همراه شده بود، با این حال تمام ظرفیت‌های قابل‌دسترس در طول مدت اجرا فروخته شده بودند.

بنا به اعلام مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن این نمایش برگرفته از رخداد حمله انتحاری چند تن از اعضای گروه داعش به فرودگاه آتاتورک استانبول در ۸ تیر ۱۳۹۵ است که منجر به کشته شدن ۴۵ انسان بی‌گناه شد.

«اسموکینگ روم» مهمان جدید تلویزیون تئاتر ایران

سعید زارعی، کارگردان نمایش اسموکینگ روم متولد سال ۱۳۶۹ در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است که سابقه دستیار کارگردانی و بازیگری را هم در کارنامه خود دارد.

او بازیگری حرفه‌ای را با بازی در نمایش زمستان ۶۶ به کارگردانی محمد یعقوبی آغاز کرد و سپس در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید پورآذری به ایفای نفش پرداخت.

زارعی همچنین کارگردانی نمایش‌هایی چون شرقی غمگین، کف‌خواب، درنیومده، بیدینجیلی، خیط خون، لایو، فرونشست و... را  بر عهده داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha