۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۳۵
کد خبرنگار: 804
کد خبر: 84428641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نعیم قاسم: حمله مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی واکنش علیه تجاوز است

تهران- ایرنا- معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حمله راکتی بامداد امروز مقاومت به فلسطین اشغالی، واکنشی مناسب به تجاوز روز گذشته رژیم صهیونیستی علیه لبنان بود.

شیخ نعیم قاسم روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری المیادین افزود: رژیم اشغالگر باید بداند که لبنان میدانی برای تسویه حساب های این رژیم نیست.

وی گفت: حزب الله به این اصل پایبند است که هرگونه تجاوز به لبنان با واکنشی مناسب مواجه خواهد شد. از این رو حزب الله امروز با چند فروند راکت به دشمن متجاوز پاسخ داد.

مقام ارشد حزب الله گفت: رژیم اسرائیل باید بداند که لبنان میدان تسویه حساب های این رژیم و محلی برای قدرت نمایی، ماجراجویی یا اقدامات آزمایشی و محلی برای اجرای نقشه هایی که در سر میپروراند، نیست. لبنان عرصه ای صیانت شده و حفاظت شده است.

وی گفت: ما بارها اعلام کرده ایم که در صورت هرگونه تجاوز از سوی اسرائیل، برای پاسخگویی آماده ایم. حزب الله در میدان حضور دارد و با اعتماد و عزم و اراده کامل، دفاع می کند.

حزب الله لبنان روز جمعه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ساعت ۱۱:۱۵ صبح امروز جمعه در پاسخ به حملات هوایی پنجشنبه شب رژیم صهیونیستی به زمین های باز در مناطق « الجرمق » و « الشواکیر»،  گروههای « شهید علی کامل محسن » و « شهید محمد قاسم طحان » در مقاومت اسلامی، زمین‌های مجاور پایگاه اشغالگران اسرائیلی در مزارع شبعا را با ده‌ها فروند موشک ۱۲۲ میلی متری هدف قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha