تلاش ایرنا در زمینه مدیریت کرونا قابل تقدیر است

بیرجند - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تلاش مجموعه ایرنا به ویژه در زمینه مدیریت کرونا و اطلاع‌رسانی در ابعاد مختلف قابل تقدیر است.

ناصر نبی‌زاده روز شنبه در ارتباط تصویری با رییس و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان خراسان جنوبی ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار افزود: شرایط پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا ما را به استفاده از فضای مجازی برای دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه سوق داده است.

وی گفت: دوست داشتیم به صورت حضوری خدمت همکاران برسیم اما به دلیل شرایط کرونا احساس کردیم که شایسته‌تر این است از فضای مجازی استفاده کنیم تا اتفاق نامیمونی در این زمینه ایجاد نشود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن خداقوت به اصحاب رسانه اظهار داشت: روز خبرنگار را به همکاران پرتلاش ایرنا خراسان جنوبی که سالی پرکار را پشت سرگذاشتند، تبریک می‌گویم و تلاش این مجموعه در اطلاع‌رسانی کرونا، انتخابات و روند توسعه‌ای استان قابل تقدیر است.

وی گفت: راهکارها و دغدغه‌های همکاران مجموعه شما را در بخش‌های مختلف جمع‌بندی و برای مسوولان متولی ارسال خواهیم کرد.

رییس و خبرنگاران ایرنا خراسان جنوبی نیز در این ارتباط تصویری که معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی حضور داشتند، به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار از امروز تا هجدهم مرداد ماه جاری از طریق ویدئو کنفرانس با تمامی رسانه‌های استان نشست برگزار می‌کند.

شهید "محمود صارمی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ به همراه دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان به شهادت رسید و به همین مناسبت شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد هر سال را به عنوان "روز خبرنگار" نامگذاری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha