۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84429211
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشفیات مواد مخدر در مهاباد ۲.۵ برابر شد

۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۷
کد خبر: 84429211
کشفیات مواد مخدر در مهاباد ۲.۵ برابر شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲.۵ برابر شده است.

سرهنگ محمد توحیدی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه مهاباد افزود: در همین ارتباط امسال ۵۹ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر به همراه پنج نفر تهیه کننده مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۰ نفر معتاد متجاهر نیز به کمپ های ترک اعتیاد هدایت شده اند، ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۲ دستگاه مرتبط با مواد مخدر شامل پنج دستگاه سواری و هفت دستگاه متوتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: طی ۱۳۵ روز اول امسال کشفیات انواع قرص روانگردان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۸۷ درصدی داشته که با تعامل و همکاری شهروندان محقق شده است.

سرهنگ توحیدی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از جرایم این شهرستان برنامه ریزی شده نیست، گفت: گزارش میزان سرقت در سطح شهرستان نیز با هوشیاری مردم و تلاش ماموران کاهش یافته است.

وی بیان کرد:  با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان از ابتدای امسال ۵۰۰ لیتر انواع سوخت خارج از شبکه و ۱۱۰ هزار لیتر سموم کشاورزی غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: امسال ۳۱۱ مورد تذکر به واحدهای صنفی متخلف در شرایط کرونا و ۷۵ تعهد کتبی اخذ شده و در همین ارتباط نیز ۴۴ واحد قلیان سرا ضمن معرفی به تعزیرات پلمب شده است.  

فرمانده انتظامی مهاباد با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر و سایر حوزه های امنیتی  مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون دارای ۲ مرکز ترک اعتیاد با ظرفیت ۱۲۰ نفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha