۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲
کد خبر: 84429423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر آرامستان شهر ایلام باید تشدید شود

ایلام - ایرنا- استاندار ایلام خواستار تشدید نظارت بر آرامستان ها شهر ایلام شد و گفت: پیک پنجم کرونا بسیار خطرناک تر است و اگر مردم و مسوولان سهل انگاری کننده وارد شرایط بحرانی می شویم.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز شنبه در نشست ستاد کرونای استان اظهار داشت: انسداد ورودی آرامستان ها و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط روسای ستاد کرونا هر شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: پیک پنجم کرونا بسیار خطرناک تر و کشنده تر از پیک چهارم است و چنانچه تدابیر لازم اتخاذ نشود، مابقی شهرستان های استان نیز وارد وضعیت قرمز کرونا می شوند.

استاندار ایلام خواستار تسریع در روند تزریق واکسیناسیون استان شد و گفت: روسای ستاد کرونا هر شهرستان در راستای پوشش و سرعت بخشیدن به این پروسه تمامی تلاش خود را بکار گیرند.

نوذری تاکید کرد: به هر اندازه که میزان افراد در ایران واکسن کرونا تزریق کنند، به همان اندازه کاهش تعداد مبتلایان و فوتی های کرونا را شاهد خواهیم بود.

وی از رییس صدا و سیما استان خواست: برنامه های متنوعی در راستای تزریق واکسن کرونا تولید شود و از در برنامه های مختلف خطرات کرونا را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار ایلام خواستار استمرار طرح شهید سلیمانی (غربالگری محله به محله ) در سراسر استان شد و تاکید کرد: نفش سپاه در کمک به دانشگاه علوم پزشکی برای رهگیری مبتلایان و اجرای دقیق طرح غربالگری محلات بسیار محسوس بود. 

نوذری در ادامه به مبحث تعطیلی دو هفته ای کشور اشاره کرد و یادآور شد: این تصمیم در ستاد کرونا کشوری با مخالفت تمامی اعضا مواجه شد.

وی اضافه کرد: مصوب شود تمامی خبرنگارانی که مورد تایید خانه مطبوعات و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، باید سهمیه واکسن برای آن در نظر گرفته شود.

استاندار ایلام در بخشی دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد خاطره شهدای خبرنگار در استان گفت: خبرنگار نقش مهمی در تنویر افکار عمومی، روشنگری و اقناع سازی دارند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون شهرستان های ایلام، ایوان، آبدانان، مهران، دره شهر، دهلران و چوار در وضعیت قرمز ، شهرستان بدره و چرداول وضعیت نارنجی و ملکشاهی، سیروان، هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha