۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84429431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید صارمی در دفاع از آگاهی بخشی جامعه  جان خود را فدا کرد

بروجرد - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا ،جان خود را در دفاع از ارزشهای دینی ، اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی جامعه فدا کرد.

به گزارش ایرنا ، "محمد پاپی نژاد" روز شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در منزل پدری شهید صارمی اظهارداشت: ۱۷ مردادماه یادآور رشادت، جانفشانی و فداکاری شهید محمود صارمی است که شجاعانه در راه انجام وظیفه مهم خبرنگاری و اطلاع رسانی، جان خود را فدا کرد و شهید شد.

وی ادامه داد: نام‌گذاری این روز به عنوان روز خبرنگار، فرصت مناسبی را ایجاد کرده تا فعالان این عرصه، شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه را الگوی خود قرار داده و به انجام وظیفه بپردازند.

رییس شورای اسلامی شهر بروجرد از خبرنگاران به عنوان سربازان عرصه آگاهی یاد کرد که با تلاش بی‌وقفه آنان رشد و بالندگی را برای جامعه به ارمغان می‌آید.

پاپی نژاد افزود:  خبرنگاران با بیان نقدهای منصفانه و تحلیل های دقیق و مبتنی بر واقعیت، در راه رفع مسائل و مشکلات جامعه، یاری گر مردم و مسئولان هستند.

وی افزود: والدین این شهید جوان مومن و متعهد و وظیفه شناس تحویل جامعه دادند که افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی درجهان بود.

به گزارش ایرنا ،دیدار اعضای شورای شهر بروجرد و شهردار  از منزل پدری شهید صارمی که با حضور خانواده شهید همراه بود با هدف تجلیل از مقام شهید درآستانه روز خبرنگار برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha