۱۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84429448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ تخت ویژه کرونا به ظرفیت بیمارستان رازی قائمشهر اضافه شد

ساری – ایرنا - رئیس شبکه بهداشت و درمان قائمشهر از اضافه شدن ۶۰ تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل به بیمارستان رازی این شهرستان خبر داد.

دکتر محمد گران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بدلیل تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی مخصوص کرونا ،دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای بیمارستان رازی قائمشهر ۶۰تخت برای کمک حال بیماران ، به بیمارستان رازی قائمشهر ارسال کرده است، افزود: روز گذشته ۷۶ بیمار کرونایی بستری و ۸۳ بیمار ترخیص شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نباید مردم به این آمارها اکتفا کنند، اگر این میزان بستری و ترخیص تا دو هفته آینده ادامه داشته باشد، می توانیم از این وضعیت نجات پیدا کنیم.

رئیس شبکه بهداشت  قائمشهر مجموعه بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر این شهرستان را بیش از ۳۸۰ بیمار اعلام کرد.

دکتر گران با بیان اینکه در این برهه حساس کرونایی نیاز به تعطیلی اجباری ۲ هفته ای است، افزود: تنها تعطیلی ۲ هفته ای می تواند شهرستان را از وضعیت قرمز کرونایی نجات دهد.

وی با تاکید براین که در حال حاضر تست های کرونایی تا ۵۰ درصد مثبت است، گفت: اگر شهروندی با علائم های سرماخوردگی مواجه شده است باید بداند که کرونا است و خود را تا یک هفته قرنطینه خانگی کند.

رئیس شبکه بهداشت  قائمشهر در پایان میزان تزریق واکسن کرونا در سطح این شهرستان را بیش از ۷۶ هزار دز اعلام کرد و گفت که از این میزان ۶۳ هزار دز در نوبت اول و مابقی برای نوبت دوم تزریق شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha