معاون استاندار: سیمان مورد نیاز پروژه‌های استان همدان تامین می‌شود

همدان- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: با وجود قطعی برق و مشکلات کارخانه سیمان هگمتانه، سیمان مورد نیاز پروژه‌های عمرانی این استان به موقع تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا، «فرهاد فرزانه» روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: بیش از ۴۰۰ پروژه کوچک و بزرگ در استان در حال ساخت است که تلاش داریم مصالح مورد نیاز آن ها در زمان مقرر تامین شود.

وی اظهار داشت: از این تعداد، ۹۰ پروژه عمرانی شاخص تعیین و شناسایی شده است که بیشتر آن ها مربوط به حوزه های بهداشت، درمان، راه و شهرسازی و آموزش می شود.

فرزانه با بیان اینکه با وجود تحریم ها و کمبود نقدینگی تلاش داریم کمبودی در اجرای این پروژه ها ایجاد نشود  خاطرنشان کرد: در اوایل مرداد مساله برق به عنوان مشکل ملی چالشی در حوزه سیمان به وجود آورد که با هماهنگی صورت گرفته تلاش داریم کمبود سیمان برطرف شود و پروژه ها در زمان مقرر به پایان برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با تاکید بر اینکه ما در کنار پیمانکاران هستیم تا سیمان مورد نیاز پروژه های آن ها تامین شود، افزود: مدتی پیش مشکلی برای کارخانه سیمان هگمتان به وجود آمد و به دنبال آن میزان تقاضای این محصول از تولید، پیشی گرفت.

وی با اشاره به اینکه پروژه های خوبی در حوزه آموزش و نوسازی مدارس در حال اجرا است، تصریح کرد: در رنگ آمیزی کلاس های درس، با توجه به رده سنی و مقطع تحصیلی دانش آموزان باید همه موارد مورد توجه قرار گیرد.

فرزانه افزود: از لحاظ روانشناسی رنگ آمیزی محیط آموزشی تاثیر بسزایی در یادگیری و آموزش و پرورش دانش آموزان دارد.

صبح امروز بمناسبت هفته خبرنگار جمعی از فعالان رسانه از طرحهای در دست اجرای نوسازی مدارس استان بازدید کردند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha