۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۱
کد خبر: 84430167
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ایلام میزبان ۱۰۰ تیم استارتاپ از سراسر کشور می شود

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: استان ایلام ماه آینده میزبان سیزدهمین کاروان استانی با برگزاری ۱۰۰ استارتاپ خواهد بود.

جهانگیر رستمزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های استارتاپی تا ۲۹ مرداد ماه جاری برای ارسال ایده های خود در زمینه کسب‌ و کار فرصت دارند.

وی افزود: با توجه به وضعیت کرونا، کاروان استانی سرمایه‌گذاری استان ایلام در هفته سیزدهم به صورت مجازی برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: پارک علم و فناوری ایلام، معاونت اقتصادی استانداری ایلام، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایلام، شتاب دهنده دورنما، شتاب دهنده هانیس، شتاب دهنده هزاره سوم و شتاب دهنده سانا از حامیان این رویداد سرمایه‌گذاری هستند.

رستمزاد یادآور شد: این کاروان با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری در سراسر کشور، حمایت از نخبگان کارآفرین و استارتاپ‌های برتر برگزار و سرمایه‌گذاری، پشتیبانی و راهبری از جمله خدماتی است که در اختیار تیم‌های برگزیده قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: تیم‌های استارتاپی و نوپای دارای ایده و نمونه اولیه، تا ۲۹ مرداد فرصت دارند تا طرح‌های خود را برای ۱۰۰ استارتاپ از طریق سایت این مجموعه به آدرس http://۱۰۰startups.ir/ ارسال کنند.

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: داوری و سرمایه‌گذاری نهایی در تاریخ ۱۰ شهریور و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رستمزاد گفت: شرایط خوبی در استان برای توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان به وجود آمده که لازمه توسعه آن برگزاری رویداد های سرمایه گذاری همچون کاروان سرمایه‌گذاری ۱۰۰ استارت‌آپ در استان است. 

وی تاکید کرد: امیدوارم از این فرصت ارزشمند برای سرمایه گذاری و سایر برنامه‌های جانبی رویداد استفاده شود.

معاون استاندار ایلام از همه دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا نسبت به اطلاع رسانی و افزایش حضور تیم‌های استارت آپی با کاروان استانی رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ اقدام لازم را بعمل آورند.

رستمزاد تاکید کرد: با توجه به  شرایط ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا و تغییر اساسی فرهنگ کشور در حوزه کسب‌وکارها که منجر به ایجاد تهدیدها و فرصت های فراوانی گردیده است، امیدواریم با برگزاری رویداد کاروان سرمایه گذاری ١٠٠ استارت‌آپ در استان و انعکاس خوب و شایسته رسانه‌های استان از این رویداد، استارت آپ های استان بتوانند سرمایه گذاری های خوبی را جذب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha