فرماندار تربت حیدریه: خبرنگاران مدافع ارزش‌های نظام هستند

تربت‌ حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های خبرنگاران آن است که هم از ارزش‌های نظام دفاع کرده و هم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حسین شرافتی‌راد روز یکشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدا که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در بهشت عسکری تربت حیدریه برگزار شد، افزود: پیگیری برای رفع مشکلات مردم از دیگر وظایف مهم اصحاب رسانه است.
وی گفت: هفدهم مرداد یادآور شهادت مظلومانه "محمود صارمی"، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که برای حراست و صیانت از مرزهای آگاهی و دانایی در آن سوی مرزها از جان خود گذشت.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت‌حیدریه نیز گفت: رسالتی که امروز خبرنگاران بر عهده دارند، چیزی شبیه رسالت پاسداری است.
سرهنگ پاسدار احمد ناصری‌موحد افزود: از این روی خوب دیدن، خوب شنیدن و خوب انتقال دادن از شاخصه‌های مهم اصحاب رسانه است.
وی اظهار کرد: خبرنگار حافظ بینش‌ ها و ارزش ها است و از سوی دیگر مردم‌دار و مردم‌یار است.
ناصری‌موحد گفت: اگر رسانه را شمشیری دو لبه بدانیم که هم می‌تواند حافظ باشد و هم ناقض، انتظاری که از اصحاب رسانه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌رود آن است که مثل شهدای هشت سال دفاع مقدس از اندیشه‌های انقلاب و نظام در برابر هجمه ها دفاع کنند.

در ادامه این مراسم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه با اهدای یک جلد کتاب با عنوان "رسانه، شمشیر دو دم" از خبرنگاران حاضر قدردانی کرد.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha