به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از سازمان تبلیغات اسلامی حجتالاسلام مجید باباخانی روز یکشنبه درباره شعار طراحیشده سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: «نسل به نسل در پناه حسینیم» ترجمان عمومی اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در محرم ۱۴۰۰ است و به همین دلیل همه تلاش خود را برای هماهنگیهای مورد نیاز این مقوله معطوف کردیم.
وی افزود: بدینترتیب کلیه هیئات مذهبی امسال به شکل منسجم و هماهنگ با توجه به موضوع اهمیت نسل حسینی و با این شعار فعالیت خواهند کرد و تبلیغات محیطی و فضای شهری نیز با همین موضوع در سطح شهرها انجام خواهد شد.
باباخانی ادامه داد: طرح بعدی سازمان تبلیغات اسلامی، مشکی پوش کردن فضاهای سراسر کشور در ماه محرم و عزای امام حسین (ع) است که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا و کوتاهی کردن شهرداریها، دچار ضعف بودیم.
رئیس اداره تشکلهای مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: پیوستهای متعددی برای هیئات در نظر گرفته شده که ایستگاههای صلواتی و موکبها با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی فعالیت کنند.
پروفایل نسل حسینی ساخته شد
سازمان تبلیغات همچنین اعلام کرد: در آستانه ماه محرم ربات «نسل حسینی» این امکان را برای کاربران فضای مجازی فراهم میکند تا تصاویر پروفایل خود را مزین به شعار امسال هیئتهای مذهبی کنند و در چهار روز گذشته، بیش از ٣٠ هزار نفر از کاربران اقدام به ساخت تصاویر پروفایل خود در قالب ویژه محرم کردهاند.
با توجه شرایط بیماری کرونا که حضور در هیئات و جلسات عزاداری برای عموم مردم کمتر امکان پذیر است، عزاداران حسینی می توانند با حضور موثر و قوی در فضای مجازی ارادت خود را به سالار شهیدان نشان دهند که یکی از این جلوه های حضور، انتخاب پروفایل کاربران با موضوع محرم است.
از سوی دیگر با توجه به اینکه شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» بهعنوان شعار محوری محرم امسال از سوی هیئت های مذهبی انتخاب شده است، سایت عقیق به همین مناسبت امکانی را فراهم آورده تا کاربرانی که علاقه به ساخت و استفاده از پروفایل هایی مزین به این شعار را دارند از این امکان بهره مند باشند.
نظر شما