رسانه‌ها، پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند

۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸
کد خبر: 84431478
رسانه‌ها، پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند

شیراز-ایرنا-معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان فسا گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می‌توانند واقعیت‌های جامعه را بخوبی منعکس کنند.

علیرضا فیروزی دوشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان طلایه داران اطلاع رسانی، نقش بسیار اساسی و مهمی در انتقال اخبار و اطلاعات دقیق و واقعی به مردم دارند

وی بیان کرد: خبرنگاران در انعکاس اخبار به خبرهای امیدوارکننده توجه داشته باشند و دیدگاه مردم را به آینده از ناامیدی به امیدواری تغییر دهند و تصویر با نشاط و امیدوارکننده ای را به جامعه ارائه دهند.

فیروزی اضافه کرد: سرعت، دقت و صحت و همچنین برخورداری از سواد رسانه ای از مهمترین ویژگی هایی است که یک خبرنگار باید در فرآیند تکمیل و ارسال اخبار به آنها توجه داشته باشد.

فرماندار فسا اضافه کرد: تلاش مخلصانه و مجاهدانه خبرنگاران در روزهای سخت مقابله با کرونا، خبرنگاری در دوران هشت ساله دفاع مقدس را در یادها زنده کرد.

فیروزی گفت: روزگاری که خبرنگاران عزیز در میدان نبرد با دشمن، فداکارانه حاضر می ‌شدند و رشادت رزمندگان اسلام را ثبت و ضبط می ‌کردند،  این روزها نیز خبرنگاران، با همان عزم و همت والا، جهاد مدافعان سلامت، گروه ‌های جهادی و مردم را در مواجهه با این بیماری همه ‌گیر، برای ثبت در تاریخ، ضبط و روایت می ‌کنند.

در این جلسه ، اصحاب رسانه سوالات خود را از فرماندار ویژه شهرستان فسا مطرح کردندو در پایان با اهدای لوح از خبرنگاران و فعالان رسانه ای تقدیر شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha