۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84431753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطعی برق در شاهین‌دژ تامین آب شرب روستاییان را مختل کرد

مهاباد- ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب شاهین‌دژ گفت: قطعی برق روزانه، تامین آب شرب بیش از ۶۷ روستای این شهرستان را مختل کرده است.

محمدرضا صادق پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آب شرب بیش از ۶۷ روستای بخش مرکزی و کشاورز شاهین دژ از محل ۴۱ چاه تامین شده که تمامی آنان توسط پمپاژ هدایت می شود.

وی ادامه داد: قطعی روزانه برق در مدت زمان بیش از ۲ ساعت موجب خالی شدن لوله های آب و مختل شدن تامین آب روستاییان شده که برای حل این مشکل باید ژنراتور برای برق پمپاژها راه اندازی شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شاهین‌دژ اظهار داشت: در روزهایی که قعطی برق در محورهای پمپاژ برق اتفاق نیافتد هیج گونه مشکلی در تامین آب روستاییان به وجود نمی آید و باید برای حل کامل این مشکل راهکار مناسب در نظر گرفته شود.

صادق پور اضافه کرد: برای روستاهایی که مدت زمان قطعی برق روزانه طولانی شده باشد، از طریق تانکر و همچنین آب معدنی مشکل آب شرب روستاییان به صورت موقت مرتفع شده است.

قطعی مکرر برق در ساعات روزانه علاوه بر مشکلات که برای بخش صنعت و کشاورزی به وجود آورده تامین آب شرب روستائیان را نیز در چاه های دارای پمپاژ برق با مشکل مواجه کرده است.

شاهین دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha