۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84431910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیچ باشگاهی بدون تایید هیات فوتبال بندرعباس وارد مسابقه‌ها نشود

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات فوتبال بندرعباس گفت: هیچ باشگاهی از این پس نباید بدون تایید هیات فوتبال این شهرستان وارد مسابقه استانی و کشوری اعزام شوند.

محمد احمدی زاده روز دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: باشگاه هایی که اسم و رسمی ندارند باید هرچه زودتر تکلیف خود را مشخص کرده چرا که به زودی جلوی فعالیت آن ها گرفته می‌شود تا با آینده و سرنوشت ورزشی نوجوانان و جوانان بازی نشود .
وی بیان داشت: هر باشگاهی که مراحل قانونی و پروانه فعالیت و کمسیون ماده پنج داشته باشد، بعد ازفعالیت در شهرستان بندرعباس در صورت قهرمانی یا خرید امتیاز به هیات فوتبال هرمزگان معرفی می‌شوند.
رییس هیات فوتبال بندرعباس اظهارداشت: والدین  فرزندان خود را به هر باشگاهی نبرند، زیرا دچار عواقبی می شوند که در روحیه شان تاثیر بدی خواهد گذاشت و تنها این که این باشگاه در رقابت های کشوری و یا استانی هستند،  تضمین کننده آینده ورزشی فرزندان شما را تضمین نمی کند و باید به پیشینه و سوابق باشگاه ها توجه شود.
احمدی زاده یادآورشد: تمام تلاش هیات فوتبال بندرعباس سر و سامان دادن به وضعیت اسفبار فوتبال این شهر است و در ایجاد نظم و انضباط با هیچ باشگاهی تعارف نداریم.
وی ابرازداشت: اگر قرار است کاری برای فوتبال این شهر انجام دهیم، همه باید در مسیر قانون حرکت کرده و 
ما در صورتی که ستاد کرونا و شرایط کنونی شهر اجازه دهد آماده ارائه اجرای برنامه‌ها توسط کمیته های مختلف هستیم.
رییس هیات فوتبال بندرعباس اظهارداشت: اکنون از باشگاه هایی که نسبت به  نامه های هیات  فوتبال شهرستان در خصوص فصل نقل و انتقالات است، بی توجه هستند گلایه داریم و امیدوارم که باشگاه ها این موضوع را جدی بگیرند.
 احمدی زاده با بیان این موضوع که بزودی فراخوان حضور تیم های بزرگسالان در مسابقه‌های بندرعباس اعلام خواهد شد، از باشگاه های شهرستان خواست تا برای رشد بیشتر فوتبال در بندرعباس همکاری خوبی با هیات داشته باشند.
وی در پایان گفت: هیات فوتبال بندرعباس به عنوان زیر مجموعه هیات فوتبال هرمزگان و با هماهنگی با این هیات برنانه های هیات شهرستان را دنبال خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha