۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبر: 84432722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دریابانی استان بوشهر ۵۷۷ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کرد

بوشهر- ایرنا- جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: نیروهای دریابانی از ابتدای سال جاری تاکنون به ارزش ۵۷۷ میلیارد تومان کالای قاچاق در بخش دریایی این استان کشف کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ منصور رضا عزیزی روز سه شنبه در نشست با خبرنگاران  افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۸۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: همچنین در این ارتباط ۱۳۵ شناور تجاری و ۱۷۰ شناور صیادی متخلف شناسایی و توقیف شد که توقیف این شمار شناور متخلف نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

عزیزی اضافه کرد: عمده کالاهای قاچاق کشف شده در استان بوشهر شامل لوازم خانگی، قطعه‌های موتوری، لاستیک، ماشین آلات راهسازی (جرثقیل و بیل مکانیکی) است.

وی با اشاره به کاهش میزان کشفیات سوخت در استان بوشهر از سوی دریابانی ادامه اداد: در این مدت با اشراف عملیاتی نیروهای دریابانی ۲ تن مواد مخدر تاکنون کشف شده است.

عزیزی اضافه کرد: امروز با توجه به تجهیزات و اقدام‌های انجام شده در زمینه اپتیکی و همکاری مستمر مردم با نیروهای مرزبانی امنیت خوبی در مرزها ایجاد شده و محیط برای قاچاقچیان و متخلفان ناامن شده است.

وی گفت:  تلاش فرماندهی مرزبانی استان بوشهر برای مبارزه با اخلال‌گران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ شوم قاچاق کالا برخورد قاطع می‌شود.

عزیزی یادآورشد: پیشرفت اقتصادی کشور با جلوگیری از کالای قاچاق و حمایت مردم از کالای ایرانی محقق می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha