۱۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84432789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از ۲۵ هزار قروه‌ای علیه کرونا واکسیناسیون شدند

سنندج - ایرنا - رییس مرکز بهداشت قروه گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۹۷۱ نفر در این شهرستان موفق به دریافت واکسن کرونا شده‌اند که ۲۰ هزار نفر آنها سالمند و گروههای هدف ۵۰ سال به بالا هستند.

به گزارش ایرنا، مسعود معتمدی روز سه‎‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲۱هزار و ۱۰نفر دوز اول و چهار هزار و ۹۶۱ نفر هم دوز دوم را دریافت کرده و هزار و ۱۰ نفر از فرهنگیان و دیگر مشاغل حساس علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شده اند.

وی اضافه کرد: از تعداد افرادی که در این شهرستان علیه کرونا واکسینه شده‌اند، یک‌هزار و ۳۲۰ نفر از کارکنان بهداشت و درمان، ۴۸۴ بیمار خاص و ۲۴ هزار و ۱۶۷ نفر نیز از دیگر گروههای هدف هستند.

 رییس مرکز بهداشت قروه  با بیان اینکه در حال حاضر درسبد واکسن شهرستان واکسنهای آسترازنکا، سینوفارم و  کوبرکت موجود است یادآور شد: روزانه یک‌هزار و ۳۰۰ تا یک هزار و ۴۰۰ واکسن در شهرستان بر اساس سند ملی واکسیناسون انجام می‌شود.

معتمدی اضافه کرد: مجموع دوزهای دریافتی واکسن در شهرستان تاکنون ۳۶ هزار و پنج دوز بوده که ۷۲درصد واکسن تحویلی تزریق شده و ۲۸ درصد باقیمانده هم تا اواسط هفته آینده به مراجعان تزریق می شود.

در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز دوشنبه ۱۸ مرداد ۲۸۴بیمار جدید مبتلا به کرونا در کردستان شناسایی شد و در حال حاضر ۵۶۵ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند که ۵۴ بیمار بدحال در بخش آی سی یو تحت مراقبتهای ویژه قرار دارند.

کرونا از اسفند ۱۳۹۸ تا ظهر امروز در استان یک هزار و ۴۱۹ قربانی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha