۳۱۱ اخطاریه پلمب برای واحدهای صنفی مهاباد صادر شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: از ابتدای امسال در راستای اجرای مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، ۳۱۱ اخطاریه پلمب برای واحدهای صنفی متخلف صادر شده است.

سرهنگ محمد توحیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سال جاری تاکنون ۷۵ تعهد کتبی نیز از واحدهای صنفی متخلف که نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بی تفاوت بوده، اخذ شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت ۴۴ واحد قلیان سرا در راستای حفظ سلامت شهروندان و به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان پلمب شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: واحدهای صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، با همکاری نیروی انتظامی، بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان پلمب خواهد شد.

سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مهاباد در وضعیت قرمز مقابله با کرونا قرار دارد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه علی رغم اینکه باید تمام واحدهای صنفی به غیر از گروه نخست تعطیل باشد، اصل مدارا با فعالیت روزانه و امرار معاش مردم در نظر گرفته شده و از مغازه داران و فروشندگان نیز انتظار داریم نهایت دقت و سخت گیری را در امر بهداشتی رعایت کنند.

وی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، تخلفات و سایر حوزه های امنیتی  مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هم اکنون در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha