۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 2058
کد خبر: 84433653
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیماران هماتولوژی در بیمارستان ناظران مشهد پذیرش می‌شوند

مشهد- ایرنا- بیماران هماتولوژی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد تا پایان شیوع کرونا در بیمارستان ناظران این شهر پذیرش می‌شوند.

رییس بیمارستان ناظران مشهد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه بیشتر بخش های بیمارستان امام رضا (ع) این شهر درگیر بیماران کرونایی هستند به دستور استاندار خراسان رضوی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پذیرش بیماران هماتولوژی بیمارستان امام رضا (ع) با هماهنگی ستاد هدایت درمان این دانشگاه در بیمارستان ناظران انجام می شود و تاکنون ۱۷ نفر از این بیماران به این بیمارستان مراجعه کرده و در حال درمان می باشند و این همکاری تا پایان شیوع کرونا ادامه خواهد داشت.

دکتر مسعود خانی افزود: این بیمارستان با برخورداری از پنج دستگاه شتاب دهنده به عنوان قطب تشخیص و درمان سرطان کشور شناخته شده است.
وی ادامه داد: در این بیمارستان هیچ بیماری به خاطر نداشتن پول و عدم تمکن مالی از درمان محروم نخواهد شد و علاوه بر اعمال تعرفه دولتی، هزینه‌های درمانی بیمارانی که مشکل مالی دارند با کمک خیران تامین می شود.

رییس بیمارستان ناظران مشهد گفت: در این مرکز برای همراهان بیمارانی که از شهرستانها و استانهای دیگر مراجعه می‌کنند اقامتگاههایی که با کمک خیران ساخته شده برای اسکان موقت پیش‌بینی شده است.
بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی ناظران که به عنوان بزرگترین و مجهزترین بیمارستان درمان بیماران سرطانی در شمال شرق کشور شناخته شده است با مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۹ هزار مترمربع در پنج طبقه در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسید.
این بیمارستان با هزینه خیران مشهد و بویژه انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی ساخته شده است.
انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد که مرکز درمانی رضا (ع) و بیمارستان عباس ناظران را ساخته است از سال ۱۳۶۱ توسط گروهی از نیکوکاران در این کلانشهر فعالیت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha