فرماندار: بیمارستان ولایت دامغان ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی جدید ندارد

سمنان- ایرنا- فرماندار دامغان گفت: بیمارستان ولایت دامغان ظرفیت پذیرش بیمار جدید ندارد و مردم با رعایت بهتر دستورالعمل‌ها از شیوع بیشتر کرونا در شهرستان جلوگیری کنند. 

به‌ گزارش ایرنا، مهدی بندرآبادی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری دامغان برگزار شد، افزود: هیات های مذهبی در ایام‌ محرم و صفر به دستورالعمل‌های ابلاغی از ستاد مبارزه با کرونا عمل کنند. 

وی تاکید کرد: ایام محرم فرصتی برای بهره‌مندی از برکات معنوی است که باید با شور و شعور حسینی برگزار شود و هیات‌ها شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مدنظر داشته باشند. 

وی ضمن گرامیداشت ایام شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار، تصریح کرد: مردمی بودن، شجاعت، جسارت و صداقت از ویژگی‌های خبرنگاران است که وظیفه اطلاع‌رسانی، شفاف سازی، انتقال سریع اخبار و ارتقا سطح آگاهی مردم و انعکاس مشکلات جامعه به مسوولان را برعهده دارند. 

بندرآبادی ادامه داد: تلاش جهت اطلاع رسانی و انعکاس اقدامات دستگاه‌های دولتی به مردم و در مقابل، رصد مشکلات جامعه و انتقال به مسوولان از ویژگی های یک خبرنگار فعال است که باید همه ما قدردان زحمات این قشر باشیم. 

فرماندار دامغان اضافه کرد: خبرنگاران دامغان، افرادی نجیب، دارای صداقت در انتقال اخبار و به دور از جنجال آفرینی هستند که امیدواریم با رعایت انصاف در انتقال اخبار مسوولان را کمک کنند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha