۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۶
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 84434437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرغ‌های توزیعی در آذربایجان‌غربی بارکددار می‌شود

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مرغ های توزیعی به صورت عمده، خرده یا رستورانی با بارکد به مقصد ارسال می شود.

نادر صادقی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار آذربایجان غربی افزود: این امر در راستای اجرای طرح نظارت بر روند توزیع گوشت مرغ از طریق شرکت پست در استان برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: محموله های مرغ که از کشتارگاه به عمده فروشی، خرده فروشی و یا رستوران ها ارسال می شود، از طریق شرکت پست بارکد نصب می شود تا در مقصد با این بارکد بازخوانی و توسط  گیرنده دریافت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در اجرای این طرح اجازه سوء استفاده به دلال ها داده نمی‌شود و تمامی مرغ های تولید و کشتار شده در استان به دست مصرف کننده می رسد.

صادقی با تاکید بر اهمیت تسریع در روند حمل نهاده های دامی از گمرکات جنوب کشور به آذربایجان غربی اظهار کرد: دستگاه های متولی با رفع موانع و مشکلات موجود روند ترخیص و سهمیه استان از نهاده های دامی موجود در بنادر جنوب را به استان انجام دهند تا دامداران در این زمینه دچار مشکل نشوند.

در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت تولید گندم و آرد در استان و همچنین روند ارائه سیمان در بورس کالا گزاشی ارائه و برخی از فرمانداران استان نیز گزارشی از وضعیت بازار و مسائل و مشکلات خود را بصورت ویدئو کنفرانسی ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha