استاندار خراسان رضوی: مهمترین موضوع پیشگیری از نقض پروتکلهاست

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط حاد کرونایی کنونی مهمترین موضوع رعایت پروتکلها و پیشگیری از نقض آنهاست.

محمدصادق معتمدیان پنجشنبه شب در نشست قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در مشهد افزود: نقض پروتکلها با جان مردم سر و کار دارد لذا دغدغه ما باید رعایت پروتکلها باشد.

وی ادامه داد: باید تقسیم کار و هم‌افزایی داشته باشیم و قاطعانه وارد عمل شویم و نظارت ها بر رعایت پروتکل ها افزایش پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تکلیف و دستورالعمل مشخص است این که رهبری ورود کردند و دستورات ویژه دادند نشانگر اهمیت این موضوع است. بیشترین فشار روی کادر درمانی است و همه ظرفیت روی این موضوع رفته و اولویت اول و فوری مدیریت موضوع کروناست.

معتمدیان ادامه داد: شهرداری هم باید پای کار بیاید و از ظرفیت دستگاه قضایی هم استفاده شود.

نظارت کامل بر رعایت پروتکل های بهداشتی با کمک و مشارکت گروههای سازماندهی شده مردمی، نمایندگان بهداشت و نیروهای ستاد امر به معروف، اطلاع رسانی وآگاه‌سازی شهرداری در مورد پیشگیری از کرونا و ارائه هشدارهای لازم  در سطح شهر از مصوبات این جلسه بود که مورد تاکید قرار گرفت.

بر اساس آمارهای غیررسمی هم اکنون تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا در مشهد شامل مبتلایان قطعی و نیز مشکوک به بیش از ۲۰۰ نفر در روز رسیده است.
هم اینک ۲۵ شهرستان از مجموع ۳۳ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha