دادستان شاهرود: گشت نظارت بر رعایت مسایل بهداشتی در عزاداری‌ها فعال شد

شاهرود - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شاهرود گفت: گشت مشترکی توسط دستگاه های مربوطه از امشب روند رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را در مراسم عزاداری بررسی می‌کند. 

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین رضی پارسا منش شامگاه پنجشنبه افزود: برگزاری مراسم عزاداری در اماکن مسقف، با گسترش همه‌گیری کرونا و حادشدن شرایط، از سوی ستاد ملی مقابله باکرونا ممنوع اعلام شده است. 

وی با بیان اینکه برگزاری هر گونه موکب به غیر از موکبهای سلامت ممنوع است ، افزود : نیروی انتظامی موظف به جمع آوری موارد تخلف است.

وی با تقدیر ازهیات های مذهبی که دستور العمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا را در مراسم های عزاداری رعایت می کنند، ابراز داشت:  پیرو تاکید مقام معظم رهبری در این راستا  دادستانی شاهرود دستور لازم را پیگیری می کند.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در وضعیت قرمز و شهرستان میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۵۶۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع فوت شدگان به ۹۶ هزار و ۲۱۵ تن رسید.

همچنین از دیروز تا امروز ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۹ هزار و ۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۹۳۸ تن از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۶۶ تن رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha